Friday, January 13, 2017

Vlieg op


Heerlijk lijkt me dat soms.

Dat je dan je bezem pakt en even weg vliegt. Hoog  boven alles wegzweven. Hoe anders zul je dan alles bezien.

Een fijne afstand buiten het gehoor. Je kunt je niet mengen in wat er gebeurt je kunt het enkel gadeslaan. Dat is ook wel eens goed denk ik. Graag wil ik overal bij zijn. En als ik nu een bezem pak is dat voornamelijk om alle hagelslag en hondenharen even bij elkaar te vegen.
Maar wat een mooi kleinood zou dat zijn zo'n fijne takkenbezem in de hoek.
Als je dan even niet meer wilt pak je je bezem en vlieg je op.

Hoewel ik soms ook wel iemand anders even de bezem zou willen aanreiken om vervolgens heel hart Vlieg op! te roepen.
Zie je, je kunt er alle kanten mee uit. Heel handig zo'n bezem.

No comments:

Post a Comment

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)