Wednesday, January 31, 2018

Flowers in a glass cup

Bloemetjes verzinnen. Beetje tekenen en dat dan borduren. Heerlijk. Leuke kleurtjes uitzoeken. Het leven kan zo simpel zijn.
Eigenlijk ook wel mijn motto dus; Enjoy small things in life, they are the big things But in the end aren't things at all.
Eventjes tussendoor hier en daar zet ik een paar steekjes. Maakt me zo lekker rustig. Soms duurt het even voor ik me er toe kan zetten om te gaan zitten.
Meestal is er zoveel te doen op een dag dat ik eind van de dag naar de bank kijk en denk; weer niet op gezeten!
Vaak koop ik bij de kringloopwinkel servetten om te gebruiken voor mijn borduurwerk. Soms wit damast zoals bij deze bloemen.
Dit werkje is nu af en ik zet het vanaf vandaag ook in mijn Etsy shop. Gaan jullie daar ook eens kijken? Als je het leuk vindt dan hoor ik het graag ook als je nog andere tips hebt hoor want ik ben er nog behoorlijk onzeker in.

Ook wil ik liever niet weer terug naar Facebook om te promoten. Dat staat me zo tegen dus ik probeer vooral via Instagram en hier te laten zien wat ik maak! Helpen jullie me een beetje mee?

4 comments:

  1. Heb het eventjes voor je gedeeld op Google+. Ik ben dan weer omgekeerd, ik werk sneller en liever met Facebook dan met Instagram (want Instagram daar werd ik na 2 weken gehackt, en op Fb nog nooit in al die jaren). Maar je Etsy-shop is zeker een bezoekje (en een aankoop) waard! Ik vind je creaties magnifiek!

    ReplyDelete

Dank voor het achterlaten van een berichtje *
Vind ik leuk :-)